perjantai 3. huhtikuuta 2009

Ovi-ikkunaverho kuparilangasta

Muutama vuosi sitten minulla oli meneillään tällainen ovi-ikkunaverho
projekti.Kudoin isoilla puikoilla kuparilangasta verhoverkon,johon virkkasin ketjusilmukoita kasettinauhasta,kukkavarsia varten.
Kukkatertut pujottelin pienenpienistä helmistä.
Olipahan työläs operaatio,kun vasen käteni oli kipsissä kaksi kuukautta.
Peukalon tyvinivel jäykistettiin,joten sairaslomaani ajattelin hyödyntää.
Silloinhan minulla olikin aikaa askarrella.
Tuo kuparilanka kaipaa,joko kohdevalon tai auringonsäteet.Valoefekti tuo kohteeseen hehkun.
Minulla kuparilankaa monta kelaa,joten sitä olen käyttänyt monella tavalla.
Kangaspuilla kudoin mielenkiintoisia tabletteja,kuparilanka,kasettinauha,
ja värillinen puuvillalanka kudeaineena,musta ohut loimi.
Risutöihin olen kuparilankaa myös tehosteeksi laittanut ja oivallisesti mielestäni sointuu väreihin.
Monenlaisia visioita mielessä raksuttaa,liekö aikaa kaikkien toteutukseen.
Katsotaan,aikapa tuon näyttää.
Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti